Merhaba arkadaşlar,
Redmi Note 8 de veya farklı telefonlar da hindistan romu kullanan var mı ? Artıları eksileri nelerdir ?
Redmi Note 8 Hindistan rom hakkında
6
●333
- 22-07-2020, 23:22:06Kategoriyi görünce buraya da yazayım dedim. TeşekkürlerHiddeNKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2020, 23:25:01Merhaba,
eksi yönü yok hocam sadece BL kilidi açmanız gerek.
Tavsiye ederim ama her cihazda farklı oluyor batarya konusu özellikle, birde Play Store sertifika sorunu yaşanabiliyor.
+ olarak en basiti mesajlaşma ve arama google yerine Xiaomi uygulaması mevcut ve arama ekranında kayıt yapma özelliği.. - 22-07-2020, 23:27:46Google uygulamaları yüzünden geçiş düşünüyorum. Teşekkürler r10+maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2020, 23:52:43Mi forumda bl kilidi açmadan romlar arası geçiş yapan kullanıcılar var. Denemek istiyorum.maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle