• 22-07-2020, 23:14:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Redmi Note 8 de veya farklı telefonlar da hindistan romu kullanan var mı ? Artıları eksileri nelerdir ?
  • 22-07-2020, 23:19:40
    #2
    https://forum.miuiturkiye.net/

    Buraya sorun derim.
  • 22-07-2020, 23:22:06
    #3
    HiddeNKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://forum.miuiturkiye.net/

    Buraya sorun derim.
    Kategoriyi görünce buraya da yazayım dedim. Teşekkürler
  • 22-07-2020, 23:25:01
    #4
    Merhaba,
    eksi yönü yok hocam sadece BL kilidi açmanız gerek.
    Tavsiye ederim ama her cihazda farklı oluyor batarya konusu özellikle, birde Play Store sertifika sorunu yaşanabiliyor.
    + olarak en basiti mesajlaşma ve arama google yerine Xiaomi uygulaması mevcut ve arama ekranında kayıt yapma özelliği..
  • 22-07-2020, 23:27:46
    #5
    maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    eksi yönü yok hocam sadece BL kilidi açmanız gerek.
    Tavsiye ederim ama her cihazda farklı oluyor batarya konusu özellikle, birde Play Store sertifika sorunu yaşanabiliyor.
    + olarak en basiti mesajlaşma ve arama google yerine Xiaomi uygulaması mevcut ve arama ekranında kayıt yapma özelliği..
    Google uygulamaları yüzünden geçiş düşünüyorum. Teşekkürler r10+
  • 22-07-2020, 23:31:50
    #6
    Rica ederim.
    Garantiniz varsa hiç bulaşmayın derim ama yinede siz bilirsiniz.
    Garanti firmaları sıkıntı çıkarabiliyor bu konuda başıma geldiği için söylüyorum.
  • 22-07-2020, 23:52:43
    #7
    maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim.
    Garantiniz varsa hiç bulaşmayın derim ama yinede siz bilirsiniz.
    Garanti firmaları sıkıntı çıkarabiliyor bu konuda başıma geldiği için söylüyorum.
    Mi forumda bl kilidi açmadan romlar arası geçiş yapan kullanıcılar var. Denemek istiyorum.