Rica ederim.
Garantiniz varsa hiç bulaşmayın derim ama yinede siz bilirsiniz.
Garanti firmaları sıkıntı çıkarabiliyor bu konuda başıma geldiği için söylüyorum.
Mi forumda bl kilidi açmadan romlar arası geçiş yapan kullanıcılar var. Denemek istiyorum.