2. El almıştım zamanında ve uzun süredir kullanıyorum: çoğu zaman bi resmi fokus(odak) yapması için bile kamerayı 10 kez silmem gerekiyo , bulanık çekiyo çoğu zaman temizlemeyince ve odak yapmasını durup beklemediğimde.
Kamerasını aldığım yerde değiştirmiş olma ihtimalleri varmı.
iphone6s kamera çok kötü?
6
●180
- 24-07-2019, 19:01:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.6 s camerasi mükemmel bence siz bi kontrol ettirin
- 24-07-2019, 19:11:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.6s in kamerası çoğu yeni telefondan bile güzel p20 lite kullanan biri olarak söylüyorum bundan bile güzel yani bi kontrol ettirin derim.