• 24-07-2019, 18:58:51
    #1
    2. El almıştım zamanında ve uzun süredir kullanıyorum: çoğu zaman bi resmi fokus(odak) yapması için bile kamerayı 10 kez silmem gerekiyo , bulanık çekiyo çoğu zaman temizlemeyince ve odak yapmasını durup beklemediğimde.

    Kamerasını aldığım yerde değiştirmiş olma ihtimalleri varmı.
  • 24-07-2019, 19:00:24
    #2
    iPhone 6s kamerası bir başkadır hocam demeyin öyle
  • 24-07-2019, 19:01:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 s camerasi mükemmel bence siz bi kontrol ettirin
  • 24-07-2019, 19:11:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6s in kamerası çoğu yeni telefondan bile güzel p20 lite kullanan biri olarak söylüyorum bundan bile güzel yani bi kontrol ettirin derim.
  • 24-07-2019, 19:21:30
    #5
    Kamera çok güzel , ben şey demeye çalıştım: çekmeden önce elimle kamerayı 10 kez filan temizlemezsem veya bi süre bekleyip odaklatmazsam çok kötü çekiyor.
  • 24-07-2019, 19:22:43
    #6
    Pil sağlığı kaç, kötü batarya odaklamayı zorlaştırır. Hareketli aksam var içerde.
  • 24-07-2019, 19:25:57
    #7
    iphone 5s kamerası bile şu an yeni çıkan bazı kameralardan iyi hocam bence sizin cihazda bi sıkıntı var