2. El almıştım zamanında ve uzun süredir kullanıyorum: çoğu zaman bi resmi fokus(odak) yapması için bile kamerayı 10 kez silmem gerekiyo , bulanık çekiyo çoğu zaman temizlemeyince ve odak yapmasını durup beklemediğimde.

Kamerasını aldığım yerde değiştirmiş olma ihtimalleri varmı.