Merhaba,
Yakın zamanda bu iki cihazdan birini alacağım. Şuan da iPhone 6 Plus'um ve iMac cihazım var. Yani ikisine de öyle aman aman acil bir ihtiyacım yok, iPhone XS Max ya da Touchbarlı MacBook Pro satın alacağım. Siz olsaydınız hangisini alırdınız?
iPhone mu? MacBook mu?
14
●830
- 29-06-2019, 00:59:48eğer aman aman bir ihtiyacım olmasa almazdım.
kimse yanlış anlamasın Allah herkese daha çok versin gerçekten gelirim bana göre çok iyi.
2 yıldır 400 TL'lik masaüstü ile iş yaptım.
işimi görüyordu.
Şuan ki ekipmanlar sizin işinizi engellemiyosa ne gerek var boşuna para vermeye hocam. Bence güzel bir yatırım yapabilirsiniz - 29-06-2019, 01:02:40Üyeliği durdurulduSoru mu bu ya?
Nası bi soru bu ya?
Böyle soru mu olur ya?
Neyle neyi karşılaştırıyor ya?
Bak hala mesajı mı okuyor ya?
Cevabı mı merak ediyor bu hala ya?
MACBOOK
tabi yaaaaaaa
Hocam deli misin
Iphone diyor
Hani desenki Clio mu Macbook mu diye, bi düşünürüz de.

Iphone diyor