eğer aman aman bir ihtiyacım olmasa almazdım.
kimse yanlış anlamasın Allah herkese daha çok versin gerçekten gelirim bana göre çok iyi.
2 yıldır 400 TL'lik masaüstü ile iş yaptım.
işimi görüyordu.
Şuan ki ekipmanlar sizin işinizi engellemiyosa ne gerek var boşuna para vermeye hocam. Bence güzel bir yatırım yapabilirsiniz