• 09-08-2019, 17:03:47
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Master_69; Evet hocam touchbar lı alacağım. Fiyatı çok tuzlu ama Apple ürünü kullanıpta pişmanlığımı şuana kadar hiç görmedim. (:
    linç yemeyelim ama bende hiç görmedim ne olursa olsun apple bence hep bir adım önde hocam
  • 23-08-2019, 17:33:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam yprum yapmaya geldim ama umarım almışsınızdır hayırlı olsun diyelim mi
  • 04-09-2019, 12:41:31
    #12
    Bu durumda sorulacak tek soru var gibi.

    * İphone alırsam MacBook'da yapabildiklerimi yapabilecek miyim?

    Yani eğer benim gibi sürekli video düzenleyen ve yayınlayan biri isen mac tabi ki.Yok sadece instagram da dolaşayım, seyyar olsun. Her işimi kolayca halledeyim dersen iphone al tabi. Kullanım amacına göre.
  • 04-09-2019, 12:47:25
    #13
    XS Max bir derdine derman olmaz, elindeki telefonun bataryasını değiştir +2 yıl ömrünü uzat. Macbook yapacağın işlerde yardımcı olacaktır en azından. bakarsın swifte sararsın.
  • 04-09-2019, 12:59:00
    #14
    MacBook al bence. Fiyat hep yükseliyor
  • 04-09-2019, 17:25:40
    #15
    macbook alın hocam uzun vadede daha doğru olacaktır.