kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Master_69; Evet hocam touchbar lı alacağım. Fiyatı çok tuzlu ama Apple ürünü kullanıpta pişmanlığımı şuana kadar hiç görmedim. (:
linç yemeyelim ama bende hiç görmedim ne olursa olsun apple bence hep bir adım önde hocam