• 01-02-2019, 08:27:00
    #1
    arkadaşlar imei atılmış xiaomi redmi 6 pro yada a2 alsam global versiyon herhangi bir problem yaşarmıyım ?
  • 01-02-2019, 08:35:51
    #2
    Merhaba, atılan İMEİ'nin ait olduğu telefonu bir daha kullanmayacaksanız hiç bir problem yaşamazsınız. İMEİ'nin hangi telefona ait olduğunu fiziki olarak bilmiyorsanız kesinlikle güvenmeyin.
  • 01-02-2019, 09:09:34
    #3
    Hayir yasamazsiniz..
  • 01-02-2019, 09:41:54
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önemli olan IMEI'si kullanılacak olan telefonun bir daha kullanılmayacak olmasına emin olmaktır. IMEI attıktan sonra IMEI'si kullanılan telefon kullanılmaya devam ederse telefonunuz kapanır ve kullanamazsınız..
  • 01-02-2019, 13:19:21
    #5
    Platin üye
    DenGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar imei atılmış xiaomi redmi 6 pro yada a2 alsam global versiyon herhangi bir problem yaşarmıyım ?
    3130 imei atılırsa 4g volte gibi özelliklerden faydanalamazsın, işin yasa dışı kısımıda var ama diğer cihaz kullanılmaz ise kapanma riski olmaz.
  • 01-02-2019, 13:22:46
    #6
    Peki arkadaşlar teşekkür ederim güncelleme geldiğinde telefonu güncellediğimde bu imeinin gitme ihtimali var mı peki


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi