arkadaşlar imei atılmış xiaomi redmi 6 pro yada a2 alsam global versiyon herhangi bir problem yaşarmıyım ?
3130 imei atılırsa 4g volte gibi özelliklerden faydanalamazsın, işin yasa dışı kısımıda var ama diğer cihaz kullanılmaz ise kapanma riski olmaz.