• 17-10-2018, 12:16:42
    #10
    Şaka gibi. Kullandığın telefondan tut da telefonun sorunu, seçeneklerin falan hep benimki ile aynı. Kısaca konu açsam aynı şekilde açardım.
  • 17-10-2018, 12:24:00
    #11
    2 seneden fazla oldu mi5 kullaniyorum çift hat sıkıntısız Cızık bile yok tafsiye edilir.
  • 17-10-2018, 12:31:21
    #12
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi. Kullandığın telefondan tut da telefonun sorunu, seçeneklerin falan hep benimki ile aynı. Kısaca konu açsam aynı şekilde açardım.
    internette arattım s4 lerde en çok karşılaşılan sorunmuş uygulama üzerinden (whatsapp v.s) kamera çalışıyor kameraya tıkladığımda kamera başlatılamadı uyarısı veriyor. miyadı doldu sanırım
  • 19-10-2018, 14:32:00
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dün mi a2 aldım yarın geliyor, yazarım.
  • 19-10-2018, 15:06:10
    #14
    Dublinmerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün mi a2 aldım yarın geliyor, yazarım.
    Teşekkür ederim bende konuyu açtığım günün akşamında migrostan mi 8 aldım hayırlı olsun sizede
  • 19-10-2018, 15:09:07
    #15
    Kurumsal PLUS
    Xiaomi mi8 kullanıyorum, herkes iphone X zannediyor.
    Onu geçtim performansı vs vs çok iyi. Kesinlikle tavsiyemdir
  • 19-10-2018, 15:21:38
    #16
    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi mi8 kullanıyorum, herkes iphone X zannediyor.
    Onu geçtim performansı vs vs çok iyi. Kesinlikle tavsiyemdir
    Bende dün ekran koruyucu taktırayım diye gitim önceiphone x mi dediler. Yeni yeni alışıyorum bende
  • 19-10-2018, 15:29:58
    #17
    Honor 8x kullanıyorum performans olarak gayet memnunum pil ömrü kamera hoşuma gitti
  • 19-10-2018, 15:42:35
    #18
    huawei p9lite kullanıyorum 2 senedir tık demedi. kendine özel arayüz ve güncelleme sistemi emui var. Gayet kullanışlıdır huawei.