Dublinmerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün mi a2 aldım yarın geliyor, yazarım.
Teşekkür ederim bende konuyu açtığım günün akşamında migrostan mi 8 aldım hayırlı olsun sizede