Samsung s4 kullanıyorum telefonun şebeke çekmeme sorunu var 1-2 aydır. Telefona çok para vermeyeyim diyorum sonrada almışken bir kere alınıyor 4-5 yıl kullanılıyor diyorum kafam karışıyor.
3 telefon belirledim kafamda
1. xioami mi 8 migrosta 3700 tl imiş (ithalatçı garantili)
2. seçeneğim Huawei mate 20 lite - 3000 tl
3. seçeneğim Huawei P20 - 3600 tl gibi bir rakam
Aslında bir telefona 2000 tl den fazla para veresim yok ama gönül bunları istiyor
sizce hangisi daha iyidir. Xiaomi ye yakınım amoled ekran olması v.s ama türkiyede garantisi olmadığı için tereddüt ediyorum.