Xioami candır hocam, kullanıp da şikayetçi olan görmedim ben. Bu fiyata bu kadar kaliteli telefonlar görmek güzel bir şey. Xiaomi Mi A1 ve redmi 5 plus kullanan arkadaşlarım var, gayet memnunlar. Mi a1'i geçen ay migrostan 1050 Tl ye alan arkadaşım bulunuyor