• 08-07-2018, 21:26:14
    #19
    P4SHA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 6s var şuan bnde s9+ alayım diyorum ama iphonede şöyle bir durum var misal telefonun ne denildiğinde iphone dedigin an biter model ne diye sormazlar.Ama samsung dersen hangi model derler anlatabildim mi

    Not : Gösterişi severim bu arada.
    iphone 7 plus, iphone 8 plus ya da samsung s8+ s9+ telefonlari dusunuyorum fena ikilemdeyim xd
  • 08-07-2018, 21:27:44
    #20
    Üyeliği durduruldu
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 7 plus, iphone 8 plus ya da samsung s8+ s9+ telefonlari dusunuyorum fena ikilemdeyim xd
    8 PLUS 128gb yada S9+ alıcam bakalım hangisi kısmetse :d
  • 08-07-2018, 22:13:31
    #21
    iPhone'dan şaşma.
    Bende 7 plus 32gb var.
    +8 plus +128gb gayet güzel telefon.
  • 09-07-2018, 02:00:18
    #22
    4 ay önce felan yeni telefon aldım. Iphone 7 plus ve Huawei Mate 10 Pro arasında gidip geldim ve sonunda Huaweiyi tercih ettim. Gerçektende iyi ki tercih etmişim.
  • 09-07-2018, 03:25:14
    #23
    iphone kullanıyordum değişiklik yaptım dün telefon aldım blackberry key2. 3k tl civarı aldım. yorumlarımı belirtirim. Acele edip almayın düşünün iyice.
  • 09-07-2018, 10:47:19
    #24
    Apple
  • 09-07-2018, 11:32:23
    #25
    whispR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar iPhone 7 Plus kullanıyorum. Fakar bu aralar aklım nedense Huawei P20 modelinde. Gerek tasarımı gerek özellikleri olsun. Sizce hangisini kullanmalıyım?
    Hocam yanlış anlamayın

    ikisininde fiyatları göz önüne almazsak Bu soruyu şu şekilde sorduğunu düşünüyorum Arkadaşlar sizce Mercedes mi Alayım yoksa Fiat mı alayım diye sorduğunu varsay
  • 09-07-2018, 13:20:00
    #26
    iphone macerama iPhone 3GS ile başladım sırasıyla 6s e kadar geldim. halen 6s kulanıyorum. ama çok sıktı artık kaliteli bir telefon hissi vermiyor bana. değiştirmeyi düşünüyorum, xiaomi'lere bakıyorum, huwai bile olabilir yani bence farklı bir model ürün tercih edin derim. iphone steve jobsdan sonra belki kendi farkını ortaya koyamadı.
  • 16-07-2018, 18:58:05
    #27
    modellerini bilerek en çabuk yavaşlatan marka apple. 2.ci sene sonunda telefon acı çekmeye başlıyo genelde. o yüzden yıllar önce ben iphonedan vazgeçtim