iphone macerama iPhone 3GS ile başladım sırasıyla 6s e kadar geldim. halen 6s kulanıyorum. ama çok sıktı artık kaliteli bir telefon hissi vermiyor bana. değiştirmeyi düşünüyorum, xiaomi'lere bakıyorum, huwai bile olabilir yani bence farklı bir model ürün tercih edin derim. iphone steve jobsdan sonra belki kendi farkını ortaya koyamadı.