Çöp samsung telefonları
22
●1.246
- 24-04-2018, 02:52:30Bıktım bende herşeyi siliyorum artık yenisinide almak problemMeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2018, 11:39:18vıdeolarını ızle test vıdeolarını daha net anlarsınMeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2018, 11:43:04Şimdiye kadar samsung sony vs birçok telefon kullandım hepsi 1 sene sonra çöp oldu. XİAOMİ candır,5 sene kullan daima güncelleme alır ve hiçbir şekilde donma kasma yapmaz. 60a yakın uygulama var banamısın demiyor.
- 24-04-2018, 11:48:52Samsun ana modelleri dışındakiler,yani ara modeller kesinlikle çöptür.Çünkü ara modeller, çıkaracakları esas pahalı modelleri için bir prototip özelliği taşır,yani kullanıcıdan gelen şikayetlere göre esas modeli düzenleyip 4-5 bin tl ye satarlar.
O yüzden samsung ara modellerine para vermeyin.
- 13-05-2018, 17:57:37Hocam eskidendi o telefonu alıcaksın ölene kadar öyle çalışacak işleri. Özellikle samsung için söylüyorum. A7 2016 Aldım 1 hafta sonra tekrar yeni versiyonu çıktı su geçirmezmiş bilmem neymiş. Samsungun taktiği bu alıyorsun hemen yeni model çıkıyor neymiş kamerası sağdaymış neymiş bildirim ışığı varmış. Ayrıyeten samsung telefonların ömrü 1 veya 1.5 sene. Bu telefonlarıda bilinçli olarak bir süre sonra çöp haline gelmesi için tasarlıyorlar. Amaç telefon eskiyince yenisini aldırmak. Samsung e-250, s3,s4,s5 ve son olarak a7 aldım acaba dedim a7 iyimidir diye ama yinede s serisine göre a serisi daha iyi geldi fakat malum senesi doldu yavaşlamalar donmalar uygulamar içinde çökmeler oluşmaya başladı.
Şimdi bir samsung a7 alsanız 1.600 1.700'den başlar fiyatları. Bu paraya sıfır bir iphone 6 alıp kullanın daha iyi hocam. Son zamanlar xiamio mi nedir adınıda bilmiyorum baya popüler oldu ama sonuçta android hocam. stabillik istiyorsanız apple'dan şaşmayın.

O yüzden samsung ara modellerine para vermeyin.