• 24-04-2018, 02:36:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xiaomi note 4 ve mi 5S var. Note 4'de 50 tane kendi yüklediğim uygulamalar var, telefon bana mısın demiyor
  • 24-04-2018, 02:50:54
    #11
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Samsung Galaxy kullanıyorum ve kasiyor bir çok uygulamayı silmek zorunda kaldım çok kasıyor
    bıktırdı.
  • 24-04-2018, 02:52:30
    #12
    SEO & PR 5421044962
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bıktırdı.
    Bıktım bende herşeyi siliyorum artık yenisinide almak problem
  • 24-04-2018, 11:39:18
    #13
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzaydan mı geldi o tel resmine baktım garip
    vıdeolarını ızle test vıdeolarını daha net anlarsın
  • 24-04-2018, 11:43:04
    #14
    Şimdiye kadar samsung sony vs birçok telefon kullandım hepsi 1 sene sonra çöp oldu. XİAOMİ candır,5 sene kullan daima güncelleme alır ve hiçbir şekilde donma kasma yapmaz. 60a yakın uygulama var banamısın demiyor.
  • 24-04-2018, 11:45:57
    #15
    Bende samsung kullanıyorum ekran görüntüsünde ki klasörlerin içindede toplam 30 uygulama vardır görünene ek olarak öyle üst düzey bir modelde değil a7 2016 ben memnunum 2 yıla yaklaştı.

  • 24-04-2018, 11:48:52
    #16
    Samsun ana modelleri dışındakiler,yani ara modeller kesinlikle çöptür.Çünkü ara modeller, çıkaracakları esas pahalı modelleri için bir prototip özelliği taşır,yani kullanıcıdan gelen şikayetlere göre esas modeli düzenleyip 4-5 bin tl ye satarlar. O yüzden samsung ara modellerine para vermeyin.
  • 25-04-2018, 11:39:43
    #17
    xiaomi kullanıyorum 2gb ram var 1.3 gb boş veriyor banamısın demiyor namussuz
  • 13-05-2018, 17:57:37
    #18
    Hocam eskidendi o telefonu alıcaksın ölene kadar öyle çalışacak işleri. Özellikle samsung için söylüyorum. A7 2016 Aldım 1 hafta sonra tekrar yeni versiyonu çıktı su geçirmezmiş bilmem neymiş. Samsungun taktiği bu alıyorsun hemen yeni model çıkıyor neymiş kamerası sağdaymış neymiş bildirim ışığı varmış. Ayrıyeten samsung telefonların ömrü 1 veya 1.5 sene. Bu telefonlarıda bilinçli olarak bir süre sonra çöp haline gelmesi için tasarlıyorlar. Amaç telefon eskiyince yenisini aldırmak. Samsung e-250, s3,s4,s5 ve son olarak a7 aldım acaba dedim a7 iyimidir diye ama yinede s serisine göre a serisi daha iyi geldi fakat malum senesi doldu yavaşlamalar donmalar uygulamar içinde çökmeler oluşmaya başladı.

    Şimdi bir samsung a7 alsanız 1.600 1.700'den başlar fiyatları. Bu paraya sıfır bir iphone 6 alıp kullanın daha iyi hocam. Son zamanlar xiamio mi nedir adınıda bilmiyorum baya popüler oldu ama sonuçta android hocam. stabillik istiyorsanız apple'dan şaşmayın.