Samsun ana modelleri dışındakiler,yani ara modeller kesinlikle çöptür.Çünkü ara modeller, çıkaracakları esas pahalı modelleri için bir prototip özelliği taşır,yani kullanıcıdan gelen şikayetlere göre esas modeli düzenleyip 4-5 bin tl ye satarlar.

O yüzden samsung ara modellerine para vermeyin.