• 17-02-2018, 23:28:22
    #1
    Merhabalar herkese,
    Xaiomi uzun zamandır almayı planladığım markalar arasındaydı ve karar verdim şuanlık Xiaomi Mi A1 modelini alacağım, kullanan arkadaşlar var mı acaba? Sorunlar var mı cihazda? Kullanıcı yorumlarınızı iletirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.
  • 17-02-2018, 23:52:59
    #2
    Bende mi a1 ve mi note 3 arasında kalmıştım. Bütçenizi biraz daha zorlarsanız kesinlikle mi note 3'ü öneririm her açıdan tam bir f/p telefonu.
  • 18-02-2018, 00:16:27
    #3
    Anneme aldık mi a1 hocam. Bende arada bakıyorum telefona bin tl ye alınacak bir telefon kesinlikle. Saf android takıntı yapmazsanız tavsiye ederim telefonu. Kameranın portre modu yeterli ışıkta gayet başarılı. Bendim iphone 7 kullanıyorum kamerası gayet yeterli geldi bana. Telefon çok seri ayrıca oyunda denedim kasma vs yok ısınmada yok öyle. Başarılı cihaz yapmışlar kasa da güzel ucuz kasa gibi durmaz elde. Varsa sorunuz cevaplarım.
  • 18-02-2018, 10:22:53
    #4
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anneme aldık mi a1 hocam. Bende arada bakıyorum telefona bin tl ye alınacak bir telefon kesinlikle. Saf android takıntı yapmazsanız tavsiye ederim telefonu. Kameranın portre modu yeterli ışıkta gayet başarılı. Bendim iphone 7 kullanıyorum kamerası gayet yeterli geldi bana. Telefon çok seri ayrıca oyunda denedim kasma vs yok ısınmada yok öyle. Başarılı cihaz yapmışlar kasa da güzel ucuz kasa gibi durmaz elde. Varsa sorunuz cevaplarım.
    Çok teşekkür ederim cevabınız için saf Android'i severim kullanmışlığım var sade vee stabildir. Bazı forumlarda okudum Android Oreo'dan sonra bazı sorunlar var sanırsam cihazda bazen kamerada ve chrome'da gezinirken sadiselik kararma oluyormuş ekranın bazı kısımlarında sizin karşılaştığınız sorun var mı cihazda? Son olarak nereden aldınız cihazı?
  • 18-02-2018, 12:08:30
    #5
    Biraz bekleyip Redmi Note 5 PRO Almanızı tavsiye ederim.
  • 18-02-2018, 12:13:05
    #6
    CreedLeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim cevabınız için saf Android'i severim kullanmışlığım var sade vee stabildir. Bazı forumlarda okudum Android Oreo'dan sonra bazı sorunlar var sanırsam cihazda bazen kamerada ve chrome'da gezinirken sadiselik kararma oluyormuş ekranın bazı kısımlarında sizin karşılaştığınız sorun var mı cihazda? Son olarak nereden aldınız cihazı?

    Hiç kararmaya rastlamadım hocam. Migrosdan aldık geçen indirimdeydi. Delta garantili cihaz bakıp aldık zaten beğenip. Düşünüyorsanız tavsiye ederim 1000-1100 bandında alınabilir cihaz.
  • 18-02-2018, 15:58:29
    #7
    İkinci ay mi a1 kullanıyorum. Şu an mi ile yazıyorum.
    Daha önce Windows phone vardı.
    Artılar
    Ekran kararması yok.
    Şarj akşamı çıkarıyor.
    ısınmıyor.
    Google market dışı yüklemem yok. Kendi kendine güncelleme alıyor sorunsuz.
    Çift arka kamera çok iyi. Flu arka plan çok kullanıyorum. Ön geniş sayılır.
    100 kadar uygulama var. Yavaşlama kasma reset olmadı.

    Eksileri
    Ön kamera akşam iyi değil. Gece dış videoları iyi değil. Oda içi makul. Kamera mi 6 ile aynı.
    Klavyesine alışamadım. Türkçe karaktersiz. Tambu filan beğenmedim. Windows rahatlığı yok.
    Telefon çalarken veya ararken ana ekrana geçince arama bilgisini kaybediyorum. Android işte.
    Sistem değişikliği kolay olmadı.Gmail kişiler aktarırken çok fazla kişi çift ekledi. Birleştirmek sinir bozucu oldu.
    Hanımlar için bence mi mix2 daha iyi olacaktır.
  • 18-02-2018, 20:26:27
    #8
    008
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam, bende windowstan androide geçince o klavye faciasını yaşadım, ne güzel ve rahatmış wp klavyesi.
    Neyse benimde bir sorum olacak kafa sar radyasyon degerine çok diyorlar, hatta bazı forumlarda firmanın kutuya kulaklıkla kullanımı önerilir yazdıgını okudum.
    Kullanan biri olarak konusurden kulak bölgenizde ve telefonda çok ısınma oluyormu?
  • 18-02-2018, 21:18:01
    #9
    Kulak veya kulağa yakın yerde telefon ısınmıyor. Telefon zaten ısınma yapmıyor :-)
    Önerim kılıf üzerine olacak. Piyasada kılıf yok. AliExpress'den kılıf gelene kadar iki kez yere düşürdüm. Sağlam telefon:-P