İkinci ay mi a1 kullanıyorum. Şu an mi ile yazıyorum.
Daha önce Windows phone vardı.
Artılar
Ekran kararması yok.
Şarj akşamı çıkarıyor.
ısınmıyor.
Google market dışı yüklemem yok. Kendi kendine güncelleme alıyor sorunsuz.
Çift arka kamera çok iyi. Flu arka plan çok kullanıyorum. Ön geniş sayılır.
100 kadar uygulama var. Yavaşlama kasma reset olmadı.

Eksileri
Ön kamera akşam iyi değil. Gece dış videoları iyi değil. Oda içi makul. Kamera mi 6 ile aynı.
Klavyesine alışamadım. Türkçe karaktersiz. Tambu filan beğenmedim. Windows rahatlığı yok.
Telefon çalarken veya ararken ana ekrana geçince arama bilgisini kaybediyorum. Android işte.
Sistem değişikliği kolay olmadı.Gmail kişiler aktarırken çok fazla kişi çift ekledi. Birleştirmek sinir bozucu oldu.
Hanımlar için bence mi mix2 daha iyi olacaktır.