• 03-09-2016, 16:09:18
    #1
    arkadaşlar bugun samsungtan bir mesaj geldi adamlar resmen sorgusuz sualsiz alın toplayın diyor olarak algıladım sizcede öylemi
  • 03-09-2016, 16:12:34
    #2
    Dünya genelinde Note7'ler için toplanma kararı çıktı çıkacak durumda. Pil ile ilgili arıza olduğu söylenmekte.

    Bildiğimiz kadarı ile ürünlerin ücretsiz olarak değişimi gerçekleşebilecek ya da ücret iadesi yapılacak. Ki size gelen mesajda bu doğrultuda.

    Detayların hafta sonuna kadar Samsung tarafından net bir şekilde açıklanacağı belirtilmekte....
  • 03-09-2016, 16:16:25
    #3
    Evet zaten satışları durduruldu, toplatılıyor piyasadan.

    Batarya ile alakalı bir durummuş galiba.

    Kaynak
  • 03-09-2016, 16:22:22
    #4
    apple bir kat daha itibar artırdı.
  • 03-09-2016, 16:23:57
    #5
    bende de note 7 var ama her hangi bir sorun yaşamadım mesaj fln da gelmedi bana
  • 03-09-2016, 16:31:32
    #6
    Note 7 batarya problemi yüzünden toplatılıyor.

    Note 7 kullanan arkadaşlar şarj konusunda biraz daha dikkatli olurlarsa iyi olur. (Patlayabilir)

    Diğer s7 ve s7 edge modellerinde herhangi bir problem yok.
  • 03-09-2016, 16:33:26
    #7
    Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de note 7 var ama her hangi bir sorun yaşamadım mesaj fln da gelmedi bana
    sen kullanıcısın ben satıcıyım.

    bence aldıgın yere götür ver al paranı piyasası düşer hızlı bir şekilde

    başka telefon al tavsiye
  • 03-09-2016, 16:42:42
    #8
    İnsanların belkide hayatı tehlikede halen fanboyluk yapan var. Note 7 kullanan varsa iade işlemlerine başlasın. Öyle az buz bir şey değil bildiğin batarya patlıyor.
  • 03-09-2016, 16:43:27
    #9
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların belkide hayatı tehlikede halen fanboyluk yapan var. Note 7 kullanan varsa iade işlemlerine başlasın. Öyle az buz bir şey değil bildiğin batarya patlıyor.
    fanboyluk derken