neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların belkide hayatı tehlikede halen fanboyluk yapan var. Note 7 kullanan varsa iade işlemlerine başlasın. Öyle az buz bir şey değil bildiğin batarya patlıyor.
fanboyluk derken