Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de note 7 var ama her hangi bir sorun yaşamadım mesaj fln da gelmedi bana
sen kullanıcısın ben satıcıyım.

bence aldıgın yere götür ver al paranı piyasası düşer hızlı bir şekilde

başka telefon al tavsiye