• 21-02-2016, 20:07:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla lg ile ilgili ben şunu anladım lg telefonları çıkar çıkmaz almayacaksın daha sonra kronik sorunlar olduğu ortaya çıkıyor. lg telefonlara güncellemeyi hemen kabul etmeyeceksin hata olduğu anlaşılıp anakartı pert ediyor

    Tecrübe sahibi olarak yorumum
  • 02-03-2016, 23:29:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LG G3 kullanıcısıyım telefondan genel olarak menmunum akıllı telefonların doğasında var sonradan yavaşlama ... LG G5 fiyatı uygun olursa almayı düşünüyorum güzel telefon ..
  • 03-03-2016, 01:33:34
    #4
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    O ekrana o batarya hiç olmuş mu? Batarya ve tasarım konusunda bence vasat.
  • 03-03-2016, 12:10:26
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LG G2'den sonra ekstra bir yenilik getirmediğini düşünüyorum.

    Şahsen telefonum bozulduğu ya da ömrünün sonuna geldiği takdirde Lenovo telefon almayı düşünüyorum.
  • 03-03-2016, 12:15:34
    #6
    Bende fiyatına göre bu cihazı almayı düşünüyorum.

    Bence çok güzel bi cihaz.
  • 03-03-2016, 13:50:06
    #7
    g4 kullanıyorum son derece memnunum ama g5 olarak çok bir fark görmedim açıkcası o nedenle merakla g6 ne olacak diye bekliyorum
  • 03-03-2016, 14:25:22
    #8
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    g4 kullanıyorum son derece memnunum ama g5 olarak çok bir fark görmedim açıkcası o nedenle merakla g6 ne olacak diye bekliyorum
    Emin misiniz çok bir fark olmadığına hocam.
  • 03-03-2016, 15:18:23
    #9
    şahsen g3 g4 kullanmış biri olarak beni şu aşamada g5 almaya ikna edecek bir fark ve yenilik yok o açıdan dedim