songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
g4 kullanıyorum son derece memnunum ama g5 olarak çok bir fark görmedim açıkcası o nedenle merakla g6 ne olacak diye bekliyorum
Emin misiniz çok bir fark olmadığına hocam.