• 14-11-2015, 14:47:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    T60 almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum. Teknik veya yazılımsal bir sorunla karşılaştınız mı?
  • 16-11-2015, 10:41:11
    #2
    1 ay sonra keşke almasaydım dersin
    Ben kendim aldım şahsen ama bu paraya göre özellikleri güzel
  • 23-11-2015, 16:45:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeşime aldım çocuğun ilk telefonu heyecanlı felan seviyor ancak telefonda ilk gözüme çarpan eksi pil ömrü oldu. Diğer özellikleri gayet iyi
  • 24-11-2015, 02:12:14
    #4
    Dokunmatik hassasiyeti pek iyi değil. Aynı şekilde menüler arası geçişlerde seri değil.Pek tavsiye etmem.
  • 29-11-2015, 00:23:39
    #5
    Pil cok kotu hocam dayanmiyor somuruyor resmen.Acilis cok yavas islemcisi zayif.
  • 29-11-2015, 00:48:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dayımda T50 var ekranın yarısında aralıklı ölü piksel bulunuyor... Hayatımda ilk defa o kadar ölü pikseli olan cihaz gördüm

    Dayım durumun üstüne düşmediği için bende herhangi birşey yapamıyorum...

    Daha bilindik markalı telefonları tavsiye ederim...