Merhaba arkadaşlar,
T60 almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum. Teknik veya yazılımsal bir sorunla karşılaştınız mı?
Turkcell T60 Kullananlar
5
●599
- 24-11-2015, 02:12:14Dokunmatik hassasiyeti pek iyi değil. Aynı şekilde menüler arası geçişlerde seri değil.Pek tavsiye etmem.
- 29-11-2015, 00:48:14Üyeliği durdurulduDayımda T50 var ekranın yarısında aralıklı ölü piksel bulunuyor... Hayatımda ilk defa o kadar ölü pikseli olan cihaz gördüm
Dayım durumun üstüne düşmediği için bende herhangi birşey yapamıyorum...
Daha bilindik markalı telefonları tavsiye ederim...
