Dayımda T50 var ekranın yarısında aralıklı ölü piksel bulunuyor... Hayatımda ilk defa o kadar ölü pikseli olan cihaz gördüm

Dayım durumun üstüne düşmediği için bende herhangi birşey yapamıyorum...

Daha bilindik markalı telefonları tavsiye ederim...