Merhaba, telefon almayı düşünüyorum ve aslında Samsung Note 5 bekliyorum.
Ama arkadaş Sony Z + telefonu öve öve bitiremedi ve benim aklımı kurcaladı.
Telefonu yoğun olarak iş icabı kullanmaktayım.
Xperia telefonlarda ısınma sorunlar vardı daha önce.
Sizce bu telefon nasıldır?
Kullananlar varsa memnun mudur?
Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
Sony Xperia Z+ Kullananlar?
2
●470
- 11-08-2015, 00:40:21z3 sahibiydim.
cihazlar biliyorsunuz suya karşı dayanıklı diye geçiyor.
cihaz yağmurda su aldı kullanıcı hatası denilip telefon tutarı kadar tamir bedeli talep ettiler.
onun dışında telefon performans ve batarya konusunda oldukça iyi.
satış sonrası 0 yalnız bilginiz olsun. - 11-08-2015, 12:03:08Yani meselede bu aslında.Vovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten Samsung tan çok daha fazla performanslı bir telefon mu?