• 11-08-2015, 00:38:36
    #1
    Merhaba, telefon almayı düşünüyorum ve aslında Samsung Note 5 bekliyorum.
    Ama arkadaş Sony Z + telefonu öve öve bitiremedi ve benim aklımı kurcaladı.

    Telefonu yoğun olarak iş icabı kullanmaktayım.
    Xperia telefonlarda ısınma sorunlar vardı daha önce.

    Sizce bu telefon nasıldır?
    Kullananlar varsa memnun mudur?
    Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
  • 11-08-2015, 00:40:21
    #2
    z3 sahibiydim.
    cihazlar biliyorsunuz suya karşı dayanıklı diye geçiyor.
    cihaz yağmurda su aldı kullanıcı hatası denilip telefon tutarı kadar tamir bedeli talep ettiler.

    onun dışında telefon performans ve batarya konusunda oldukça iyi.
    satış sonrası 0 yalnız bilginiz olsun.
  • 11-08-2015, 12:03:08
    #3
    Vovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    z3 sahibiydim.
    onun dışında telefon performans ve batarya konusunda oldukça iyi.
    Yani meselede bu aslında.
    Gerçekten Samsung tan çok daha fazla performanslı bir telefon mu?