Merhaba, telefon almayı düşünüyorum ve aslında Samsung Note 5 bekliyorum.
Ama arkadaş Sony Z + telefonu öve öve bitiremedi ve benim aklımı kurcaladı.

Telefonu yoğun olarak iş icabı kullanmaktayım.
Xperia telefonlarda ısınma sorunlar vardı daha önce.

Sizce bu telefon nasıldır?
Kullananlar varsa memnun mudur?
Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.