• 23-07-2015, 15:11:06
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hala telefonları donanımlarına ramlerine göre kıyaslıyorsanız çok yanlış bir yolda olduğunuzu söylemek istiyorum arkadaşlar, android mobilin hırbo casper'ı (16gb ram ama 800 mhz ) bildiğiniz çöplük stabillik diye bişey yok, gidip 2000 liraya samsung alıyorsunuz yada 600 liraya gidip başka marka android alıyorsunuz neredeyse arayüzler aynı, ama şimdi değinmek istediğim nokta o değil, onu bi kenara atalım.

    Sonuçta bu elimizdeki alet telefon bunu gidip bilgisayarmışçasına gözünüzde büyütmenin size tek sağladığı cebinizi delmek oluyor, unutmayın bunu, ne telefon alırsanız alın zaten kullanacağınız başlı başına uygulamalar bellidir:

    Whatsapp, İnstagram, Facebook, Twitter, Snapchat, Foursquare/Swarm, Çalıştığınız Bankanın Uygulaması belki kullanıyosanız bide Paypal

    zaten bu uygulamaların hepsi ios ve android de bulunuyor, diyeceksiniz ki şimdi fotoğraf, video çekimi falan fistan, abi bu noktada zamanında 40 mp kameralı telefonda gördük, olay mp de bitmiyor, yazılımında bitiyor, odaklamasında cartında curtunda, bu konuda ios açık ara hepsine farkı basmış durumda, hani lg biraz övülmüşte, o bile birazcık fark atıyorsa bile appstore da bulunan profesyonel fotoğraf editleme uygulamaları kullanıldıktan sonra hiçbirinin ios karşısında bir şansı yok, Enlight, Afterlight ve en sonda bir vscocam rutüşü yaptıktan sonra siz bile ne olduğuna inanamazsınız. iphone 6 nın kamerası cidden çok sağlam, şu ısırık elmaya para veriyorsunuz olayınıda aşmanız gerek artık, ios açık ara androidin önünde.


    Gelelim iphone 6 mı iphone 6+ mı sorusuna, bundada bence kendine ilk bir sor benim elim kürek gibi mi diye kürek gibiyse al sıkıntı yaşamazsın ama iki elle tutmak zorundasın, ve cidden büyük hoş durmuyor bence, bana sorarsan ikisinide alma 6 serisi tasarım açısından başarısız 7 yi bekle
  • 23-07-2015, 15:21:09
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk önce kendime İphone 6 plus aldım yalnız çok büyük tablet gibi cebine koyduğunda felan rahat edemiyorsun elinede yakışmıyor bence daha sonra verip küçüğünü iphone 6 aldım..
  • 23-07-2015, 18:46:26
    #30
    6 erkek, 6 plus bayanlar için
  • 23-07-2015, 23:34:42
    #31
    Her ikisi de çok para