Sonuçta bu elimizdeki alet telefon bunu gidip bilgisayarmışçasına gözünüzde büyütmenin size tek sağladığı cebinizi delmek oluyor, unutmayın bunu, ne telefon alırsanız alın zaten kullanacağınız başlı başına uygulamalar bellidir:
Whatsapp, İnstagram, Facebook, Twitter, Snapchat, Foursquare/Swarm, Çalıştığınız Bankanın Uygulaması belki kullanıyosanız bide Paypal
zaten bu uygulamaların hepsi ios ve android de bulunuyor, diyeceksiniz ki şimdi fotoğraf, video çekimi falan fistan, abi bu noktada zamanında 40 mp kameralı telefonda gördük, olay mp de bitmiyor, yazılımında bitiyor, odaklamasında cartında curtunda, bu konuda ios açık ara hepsine farkı basmış durumda, hani lg biraz övülmüşte, o bile birazcık fark atıyorsa bile appstore da bulunan profesyonel fotoğraf editleme uygulamaları kullanıldıktan sonra hiçbirinin ios karşısında bir şansı yok, Enlight, Afterlight ve en sonda bir vscocam rutüşü yaptıktan sonra siz bile ne olduğuna inanamazsınız. iphone 6 nın kamerası cidden çok sağlam, şu ısırık elmaya para veriyorsunuz olayınıda aşmanız gerek artık, ios açık ara androidin önünde.
Gelelim iphone 6 mı iphone 6+ mı sorusuna, bundada bence kendine ilk bir sor benim elim kürek gibi mi diye
kürek gibiyse al sıkıntı yaşamazsın ama iki elle tutmak zorundasın, ve cidden büyük hoş durmuyor bence, bana sorarsan ikisinide alma 6 serisi tasarım açısından başarısız 7 yi bekle