• 06-03-2015, 08:20:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Tabletimize birşey oldu. Google play üzerinden uygulama indiriyoruz. Kuruyor kurulum işlemi bittiğinde "paket dosyası geçersiz" gibi bir hata veriyor. İnternette yazılan birçok şeyi yaptım ama çözüme ulaşamadım. Tavsiyeniz var mı?
  • 06-03-2015, 08:24:51
    #2
    Fabrika ayarları?

    Markası modeli nedir?
  • 06-03-2015, 08:31:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    rstdkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika ayarları?

    Markası modeli nedir?
    Samsung Galaxy Tab 4

    fabrika ayarlarını nasıl ypıyoruz hocam?
  • 06-03-2015, 14:48:52
    #4
    Ayarlar->Yedekle ve Sıfırla->Fabrika verilerine sıfırla veya başka bir isimde olur.

    Buradan sıfırlayabilirsin tableti ama tüm verilerin genel olarak gider her şey sıfırdan olur. Bir nevi format.
  • 06-03-2015, 14:51:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    format attırmanız en iyisi