Merhaba arkadaşlar,
Tabletimize birşey oldu. Google play üzerinden uygulama indiriyoruz. Kuruyor kurulum işlemi bittiğinde "paket dosyası geçersiz" gibi bir hata veriyor. İnternette yazılan birçok şeyi yaptım ama çözüme ulaşamadım. Tavsiyeniz var mı?
Tablete uygulama yüklenmiyor?
4
●513
- 06-03-2015, 08:31:58Üyeliği durdurulduSamsung Galaxy Tab 4rstdkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fabrika ayarlarını nasıl ypıyoruz hocam?