Merhaba arkadaşlar,
Tabletimize birşey oldu. Google play üzerinden uygulama indiriyoruz. Kuruyor kurulum işlemi bittiğinde "paket dosyası geçersiz" gibi bir hata veriyor. İnternette yazılan birçok şeyi yaptım ama çözüme ulaşamadım. Tavsiyeniz var mı?