• 31-01-2015, 02:12:07
    #10
    Gelse ne olacak ki? Emin olun daha fazla sistemi kasacak. Her sürüm güncellemesinde daha iyi olacağına daha berbat oluyor. Ya performansı düşer, ya şarjı biter yada bug çıkar.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 31-01-2015, 12:10:12
    #11
    Beyler güncelleme Rusya da basladi. Cok yakında Turkiyede. S4 cihazi olanlar kontrol etsin surekli.
  • 31-01-2015, 22:51:06
    #12
    her saat başı bakıyorum ((:
  • 02-02-2015, 11:39:30
    #13
    deneyelim bakalım nasılmış
  • 04-03-2015, 12:38:45
    #14
    hala gelecek
  • 31-03-2015, 09:32:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    note 2 ye ne zaman gelir bilgisi olan var mı? note 3 ne zaman gelmiş ki?
  • 31-03-2015, 09:49:03
    #16
    Rusya güncellemesi yaklaşık 1 aydır piyasada. Türkiye'ye ne zaman gelir bilmiyorum ama ben OTA ile güncellemiştim. Şu an 5.0 kullanıyorum ama hiç memnun değilim.

    Akışkanlık güzel ama cok cabuk ısınıyor. Bu yüzden sıcaklığı düşürmek için haddinden fazla ekran ısığını azaltıp acıyor kendiliğinden. Bir çök bölümde background beyaz yapıldığı için şarj ise en buyuk sorun.

    4.4 Kuruluyken 1,5 - 2 gun giden şarjım (Internet lazım oldukca acılıyor. Hiç oyun oynanmıyor. Ama telefon görüşmesi sık) şimdi internet kullanmadan, oyun oynamadan ve daha az telefon gorusmesi yapmama rağmen şarjı akşama kadar dayanmıyor.

    Internete girmeye korkar oldum. Su gibi içiyor şarjı.

    4.4 e geri donmek istedim bir ara. Yanlıs yukleme yaptıgım için brick olmustu. Mecburen tekrar 5.0 a dondum. Sarj sorunu olmasa gayet iyi velhasıl kelam. Gerci gecen hafta 304 Mb lık bir guncelleme daha geldi. Ondan sonra biraz düzeldi gibi.
  • 31-03-2015, 17:29:39
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hazirana kadar gelmez. Ocak ayının ilk haftalarında yayınlanacaktı S4 için sözde. Buraya yazıyorum en az Hazirana kadar gelmez.
  • 31-03-2015, 21:41:33
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    destinatrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazirana kadar gelmez. Ocak ayının ilk haftalarında yayınlanacaktı S4 için sözde. Buraya yazıyorum en az Hazirana kadar gelmez.
    Aynen öyle Ocak ayında demişlerdi fakat tık yok. Hazirandan bile umutlu değilim.