Gelse ne olacak ki? Emin olun daha fazla sistemi kasacak. Her sürüm güncellemesinde daha iyi olacağına daha berbat oluyor. Ya performansı düşer, ya şarjı biter yada bug çıkar.

XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi