Max 700tl Telefon Önerisi
45
●3.635
- 01-08-2014, 22:16:45
- 01-08-2014, 23:14:59Üyeliği durduruldugurh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
General Mobile Discovery 16 gb öneririm 4.4 güncellemesi geldi ama güncelleme daha beta sürümü gayet memnunum öneririm. Şarj giriş yerine çok dikkat etmen lazım çok ince ve bozuluyor ben daha bu sorunu yaşamadım alalı 3 ay oldu . Dikkatli kullanırsan ve sarjdayken telefonla oynamazsan hiçbirşey olmuyor. Ayrıca Garanti firması telpa sarj yeri bozulunca 50 TL ücret istiyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:14:59 -->-> Daha önceki mesaj 23:09:39 --
godard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Focalprice den aldım çinden bir telefon HTC One nin replikası uçakla 57 günde geldi 1 ay kadar kullandım bataryası öldü ve bataryasını heryerde aramama rağmen bulamadım . İstanbulda büyük telefoncular çarşısında bile aradım ama bulamadım önerim çinden telefon alırsanız Samsung tarzı telefonlar alın replika olsa bile . Ayrıca Türkiyeye telefon girişi yasak yurdışından benim ki değeri 10 dolar gösterilerek ve üstüne "gift" hediye yazılarak gümrüğe girmeden girdi yani kaçak
Aldığım telefon bu
- 02-08-2014, 12:12:05Piranha Grande http://bugrahanisbakan.com/piranha-g...li-telefon.xbi
- 03-08-2014, 21:19:11Ne kadar buyuk o kadar iyizacceroni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

GM FOX cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
