Max 700tl Telefon Önerisi
45
●3.635
- 31-07-2014, 03:13:16Huawei kullandım uzun bir süre (yaklaşık altı ay) maddi imkansızlıklardan dolayı sattım. Şarj bir gün gidiyor (sürekli kullanıyorum, oyun oynuyorum, nete giriyorum). Telefonda ısınma sorunu çok fazla yok (sürekli uygulama çalışması durumunda belirli bir süre sonra ısınma var ama takılma falan yok, ayrıca ısınma da abartılı değil, her cihazda olan gibi). Ben hiç bir şekilde yarı yolda bırakmadı ve her türlü uygulamayı sorunsuz bir şekilde çalıştırıyor. Asphalt 8 oyunu çok rahat bir şekilde oynayabiliyordum. Fifa tarzı oyunları sevmediğim için pek bilgim yok.
Kendi arayüzüne sahip, kamerası 5mp ve düşük ama fiyata göre gayet iyi diyebiliriz. Yani kısacası, şuan yeni telefon alacak olsam, bir kaç telefon arasında kalırım aynı bütçe ile...
Bunlar huawei ilk sırada yer alır yani kullanışlı bir cihaz. İkinci sıraya motorola, üçüncü sırada xpreia, dördüncü sıra Turkcell T50 (kullananı hiç görmedim ve özellikleri bakımında sadece ram düşük ama benim için yeterli), beşinci sırada LG koyardım.
Kısacası huawei, motorola ve Turkcell arasında bir seçim yapardım. Açıkçası şuan için Turkcellde ağır basıyor. - 01-08-2014, 11:49:51iphone olmuyorsa orta klasman Turkcell T50 youtube da inceleme videoları var...
- 01-08-2014, 19:42:01Discovery güzel şarjı biraz çabuk bitiyor onun dışında sorun yok diyebilirim
- 01-08-2014, 20:54:47Misafiryeni güncellemeyle sarj ömrü uzatıldıyasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyasindayioglu bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.