• 31-07-2014, 01:10:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    şaka gibi bu konunun ustune suan itibari ile şarj soketim bozuldu telefon acılmıyor
  • 31-07-2014, 03:13:16
    #20
    Huawei kullandım uzun bir süre (yaklaşık altı ay) maddi imkansızlıklardan dolayı sattım. Şarj bir gün gidiyor (sürekli kullanıyorum, oyun oynuyorum, nete giriyorum). Telefonda ısınma sorunu çok fazla yok (sürekli uygulama çalışması durumunda belirli bir süre sonra ısınma var ama takılma falan yok, ayrıca ısınma da abartılı değil, her cihazda olan gibi). Ben hiç bir şekilde yarı yolda bırakmadı ve her türlü uygulamayı sorunsuz bir şekilde çalıştırıyor. Asphalt 8 oyunu çok rahat bir şekilde oynayabiliyordum. Fifa tarzı oyunları sevmediğim için pek bilgim yok.

    Kendi arayüzüne sahip, kamerası 5mp ve düşük ama fiyata göre gayet iyi diyebiliriz. Yani kısacası, şuan yeni telefon alacak olsam, bir kaç telefon arasında kalırım aynı bütçe ile...

    Bunlar huawei ilk sırada yer alır yani kullanışlı bir cihaz. İkinci sıraya motorola, üçüncü sırada xpreia, dördüncü sıra Turkcell T50 (kullananı hiç görmedim ve özellikleri bakımında sadece ram düşük ama benim için yeterli), beşinci sırada LG koyardım.

    Kısacası huawei, motorola ve Turkcell arasında bir seçim yapardım. Açıkçası şuan için Turkcellde ağır basıyor.
  • 31-07-2014, 13:09:10
    #21
    Galaxy win..

    Yada internetten s4 mini al 2. el.. 700 liraya garantili tertemiz bulursun. 800 liraya ilan verenlere teklif et.. ben geçen öyle yaptım. adama dedim sıfırı bu fiyat zaten ver 700 e alayım. o da verdi.. sıfır telefondan farkı yok.. tavsiye ederim.
  • 01-08-2014, 11:49:51
    #22
    iphone olmuyorsa orta klasman Turkcell T50 youtube da inceleme videoları var...
  • 01-08-2014, 19:38:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    GM Discovery tabi o fiyata en uygunu ve en iyisi sanırım
  • 01-08-2014, 19:42:01
    #24
    Discovery güzel şarjı biraz çabuk bitiyor onun dışında sorun yok diyebilirim
  • 01-08-2014, 19:57:30
    #25
    Dark Evo P60 tavsiye ederim. Discovery ile de kıyaslama yaptım ancak çok geride malzeme kalitesi, ısınma sorunu, şarj süresi gibi konularda dark evo p60 birkaç tık önde.
  • 01-08-2014, 20:54:47
    #26
    Misafir
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discovery güzel şarjı biraz çabuk bitiyor onun dışında sorun yok diyebilirim
    yeni güncellemeyle sarj ömrü uzatıldı
    • yasindayioglu
    yasindayioglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-08-2014, 21:07:22
    #27
    ibo
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell T50 özellik ve fiyat olarak sağlam telefon incelemelere bakın bence