• 01-08-2014, 22:08:45
    #28
    Üyeliği durduruldu
    sat diskavri al
  • 01-08-2014, 22:16:45
    #29
    http://e.dx.com/collection/201407/do...5dg310presale2

    markaya takılmayalım derim
  • 01-08-2014, 23:14:59
    #30
    Üyeliği durduruldu
    gurh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı max 700 tl olacak şekilde önerebileceğiniz telefon var mı?

    General Mobile Discovery 16 gb öneririm 4.4 güncellemesi geldi ama güncelleme daha beta sürümü gayet memnunum öneririm. Şarj giriş yerine çok dikkat etmen lazım çok ince ve bozuluyor ben daha bu sorunu yaşamadım alalı 3 ay oldu . Dikkatli kullanırsan ve sarjdayken telefonla oynamazsan hiçbirşey olmuyor. Ayrıca Garanti firması telpa sarj yeri bozulunca 50 TL ücret istiyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:14:59 -->-> Daha önceki mesaj 23:09:39 --

    godard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Focalprice den aldım çinden bir telefon HTC One nin replikası uçakla 57 günde geldi 1 ay kadar kullandım bataryası öldü ve bataryasını heryerde aramama rağmen bulamadım . İstanbulda büyük telefoncular çarşısında bile aradım ama bulamadım önerim çinden telefon alırsanız Samsung tarzı telefonlar alın replika olsa bile . Ayrıca Türkiyeye telefon girişi yasak yurdışından benim ki değeri 10 dolar gösterilerek ve üstüne "gift" hediye yazılarak gümrüğe girmeden girdi yani kaçak

    Aldığım telefon bu
  • 02-08-2014, 11:28:50
    #31
    Alıntı
    Focalprice den aldım çinden bir telefon HTC One nin replikası uçakla 57 günde geldi 1 ay kadar kullandım bataryası öldü ve bataryasını heryerde aramama rağmen bulamadım . İstanbulda büyük telefoncular çarşısında bile aradım ama bulamadım önerim çinden telefon alırsanız Samsung tarzı telefonlar alın replika olsa bile . Ayrıca Türkiyeye telefon girişi yasak yurdışından benim ki değeri 10 dolar gösterilerek ve üstüne "gift" hediye yazılarak gümrüğe girmeden girdi yani kaçak

    Aldığım telefon bu
    doogee replika değil, diğer çin üreticileri gibi bu da vergilerden ötürü türkiye pazarına girmiyor.

    benim bu markayla tecrübelerim olumlu replika yerine bu tarz markalara şans vermek daha mantıklı geliyor bana
  • 02-08-2014, 11:33:58
    #32
    GM Discovery
  • 03-08-2014, 21:19:11
    #34
    zacceroni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyutu önemli mi? 7" bir telefon kullanır mısın?
    Ne kadar buyuk o kadar iyi

    GM FOX cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 03-08-2014, 21:25:01
    #35
    GM Discovery tabikide kullanmaktayım sorunsuz.
  • 03-08-2014, 22:54:26
    #36
    GencBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GM Discovery tabikide kullanmaktayım sorunsuz.
    Kamerası vs nasıl?