Note 2 mi & Lg G2 mi?
64
●4.102
- 30-07-2014, 12:06:41Sorumu bu
note 2 nedir peh
note 2'ylle grand 2'yi karşılaştırıyorlar siz gelmişsiniz en iyi 2. android telefonuyla note 2'yi karşılaştırıyorsunuz.
Tabiki de g2
Not: ben de g2 kullanıyorum :P - 30-07-2014, 12:10:17Üyeliği durduruldunote 2 üstüne tanımam gerisi boş ben iphone blackbarry hepsini kullandım suan tablet aldım o bile samsung
- 30-07-2014, 23:11:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne olacak ta Note 2'nin performansı yetersiz kalacak, g3'ün yaptığı şeyi note 2 yapamayacak? Bir iki cümle alabilir miyiz?fthylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2014, 20:22:02telefon mesajlaşma için alınmayacagını varsayarak yazdık dolayısıyla,SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hali hazırda n4 çıkacakken,
ve üstüne her ay telefon değiştirme şansımız olmadıgını düşünerekten,
uygulamaların günden güne daha fazla cpu+ram yediğini bilerekten,
böyle bir görüşte bulundum ve bir iki örnek verdim.
4 x 2.5 GHz g3
ile
4 x 1.6 GHz n2
3 GB g3
ile
2 GB n2
note 2 de güzel telefondur ama 20 ' lik değil 25 26 lık kıvamdadır. - 04-08-2014, 00:02:04Note 2 sadece mesajlaşmaya yarar gibi bir algı ortaya çıkıyor. Katılmıyorum. Normal bir günlük kullanımda ihtiyaç duyduğumuz uygulamaların donanım ihtiyacı belli. Bugün alınacak 2. el temiz bir note 2 en az iki yıl herhangi bir yetersizlik göstermeden kullanılacaktır. Aynı şekilde bugün hangi cihazı alırsanız alın 2 yıl sonra çıkacak modelden kat kat daha az donanım özellikleri olacaktır. Hepimizin bildiği üzere 2 yıl böyle hızlı ilerleyen sektör için çok uzun bir süre.. 6 ayda bir yeni model çıkıyor, Şu an lg 3 çıktıysa, 2 sene sonra kabaca LG 7 çıkmış olacak ve LG 3'ün özellikleri de oldukça demode olacaktır.fthylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence önemli olan şey kişinin bütçesine göre en iyisini seçebilmektir.
Aksi halde 2 bin TL bütçe ayırabilen birine 'Sakın başka tercihte bulunmayın, mutlaka note 2 alın' diye bir öneride bulunmak elbette akıllıca olmayacaktır.
Ben basitçe şunu söylüyorum. Eğer biraz da zorlayarak en fazla bin TL ayırabiliyorsanız alabileceğiniz en iyi telefonlardan biri de note 2'dir. Mesele bu.
Görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkürler, İyi geceler. - 04-08-2014, 00:43:50tabikide bütçeye göre sizede iyi geceler.SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
note 2 nedir peh