SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olacak ta Note 2'nin performansı yetersiz kalacak, g3'ün yaptığı şeyi note 2 yapamayacak? Bir iki cümle alabilir miyiz?
telefon mesajlaşma için alınmayacagını varsayarak yazdık dolayısıyla,

hali hazırda n4 çıkacakken,
ve üstüne her ay telefon değiştirme şansımız olmadıgını düşünerekten,
uygulamaların günden güne daha fazla cpu+ram yediğini bilerekten,

böyle bir görüşte bulundum ve bir iki örnek verdim.

4 x 2.5 GHz g3

ile
4 x 1.6 GHz n2

3 GB g3
ile
2 GB n2

note 2 de güzel telefondur ama 20 ' lik değil 25 26 lık kıvamdadır.