fthylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
note 2 almayın performansı yetersiz kalacak yakın zamanda, almışken lg g3 16 gb dan başlamanı tavsiye ederim. 1700 tl ye ist bilismde var.
Ne olacak ta Note 2'nin performansı yetersiz kalacak, g3'ün yaptığı şeyi note 2 yapamayacak? Bir iki cümle alabilir miyiz?