serdarhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Note 2 mi & Lg G2 mi?
64
●4.102
- 07-08-2014, 17:09:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sabah 8de şarjdan çektim. gün boyu full parlaklık, oyun, video, wifi, internet vs full bir kullanım hala şarjı %20 lerde. Parlaklığı kısıp sadece aramalar ve mesaj için kullansam 2 saat daha gider.serdarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gün boyu sadece arama ve msj olarak kullanırsanız 36 saat kullanılabilir bir bataryası var bence