• 21-04-2014, 01:44:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    intro tekrarlanıp duruyo arkadaşlar netten baktım bi bi kaç yazı var fakat çözüm yok reset te olmuyor factory moddan sonra yine aynı ekran tekrarlanıyor ?

    ne yapabiliriz
  • 21-04-2014, 09:39:56
    #2
    bu hatayı hangi işlemden sonra ilk olarak aldın. kendi kendine mi oldu?
  • 21-04-2014, 14:03:41
    #3
    okuryazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hatayı hangi işlemden sonra ilk olarak aldın. kendi kendine mi oldu?
    kendi kendine diyebilirim rutin şeyler yapıyordum telefonda oyun vatsap vs. sonra gitti bataryayı cıkarıp deneyeyim vs. dedim olmuyor

    servis tek çözüm sanırım
  • 21-04-2014, 14:06:49
    #4
    recovery modu açıp wipe dalvik cache yapın düzelmesi lazım
  • 21-04-2014, 14:10:56
    #5
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    recovery modu açıp wipe dalvik cache yapın düzelmesi lazım
    hocam factory mod a girip komut verdikten bir kaç saniye sonra yine tekrar aynı şey oluyor
  • 21-04-2014, 18:52:28
    #6
    herhangi bir işleme maruz kalmadan bu hata oluştuysa servis çözümünü tercih etmek lazım. custom rom yüklerken mi bir şeyler uçtu diye düşünmüştüm, değilmiş.