intro tekrarlanıp duruyo arkadaşlar netten baktım bi bi kaç yazı var fakat çözüm yok reset te olmuyor factory moddan sonra yine aynı ekran tekrarlanıyor ?
ne yapabiliriz
GM Discovery açılış sorunu
5
●1.302
- 21-04-2014, 14:03:41kendi kendine diyebilirim rutin şeyler yapıyordum telefonda oyun vatsap vs. sonra gitti bataryayı cıkarıp deneyeyim vs. dedim olmuyorokuryazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
servis tek çözüm sanırım - 21-04-2014, 14:10:56hocam factory mod a girip komut verdikten bir kaç saniye sonra yine tekrar aynı şey oluyorkadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle