kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
recovery modu açıp wipe dalvik cache yapın düzelmesi lazım
hocam factory mod a girip komut verdikten bir kaç saniye sonra yine tekrar aynı şey oluyor