• 30-01-2014, 16:13:35
    #1
    5 ay önce aldığım replika telefonu yanlışlıkla fabrika ayarlarını döndürdüm. Şuan telefon sim kartı görmüyor. bulduğum bir kod ile yeni imei numarası verdim , işe yaramadı.

    Bu telefonu satan veya root yapanlar yardım edebilirmi.
    Telefon 112 arama yapıyor
  • 30-01-2014, 16:14:51
    #2
    Hattında pin kodu varsa iptal et öyle tak kart'ı düzelir.
  • 30-01-2014, 22:35:42
    #3
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hattında pin kodu varsa iptal et öyle tak kart'ı düzelir.
    Teşekkür ederim . Dediğinizi yaptım oldu.