5 ay önce aldığım replika telefonu yanlışlıkla fabrika ayarlarını döndürdüm. Şuan telefon sim kartı görmüyor. bulduğum bir kod ile yeni imei numarası verdim , işe yaramadı.

Bu telefonu satan veya root yapanlar yardım edebilirmi.
Telefon 112 arama yapıyor