Note 2 Rehber Hakkında Bir Sorum Var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Note 2 Rehber Hakkında Bir Sorum Var
5
●
3.805
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Note 2 Rehber Hakkında Bir Sorum Var
20-12-2013, 22:28:21
#1
FotoBilgi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar telefonu alalı çok oldu ama daha yeni bir şey fark ettim.
Rehbere girdiğimde sağ taraftaki baş harflerde K ve Y harfi yok yerine nokta çıkıyor. Rehberimde bu harflerle başlayan çok isim var. Sizce bunlar neden gözükmez
23-12-2013, 15:33:31
#2
FotoBilgi
Cihazı sıfırladım gene düzelmedi, servis ne diyecek merak ettim
23-12-2013, 15:40:21
#3
KnoXviLLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynisi bende de varmis
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
23-12-2013, 15:41:35
#4
FotoBilgi
KnoXviLLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynisi bende de varmis
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hocam siz bir yol buldunuz mu ? Türkçe dilinde yapıyor bunu, sizce bu bir hata mı
23-12-2013, 23:30:45
#5
KnoXviLLe
FotoBilgi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz bir yol buldunuz mu ? Türkçe dilinde yapıyor bunu, sizce bu bir hata mı
Yazılımla ilgili bir hata olabilir.Samsungun Türkiye kanalı biraz moron...
Benim size tavsiyem takılmayın buna.Böyle bir neden için emin olun cihazı servise götürmek istemesiniz.Cihaz servis görürse sıkıntı olur.Servislerede güvenmiyorum.Sallayın gitsin hocam.4.3 gelince düzeltrler
24-12-2013, 01:38:21
#6
Chile_Mix
Hata değil. Listeyi kısaltmak için öyle yapılmış birşey. Basılı tutup yukarı aşşağı sürüklerseniz olmayan harflerin orada olduğunu görürsünüz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler