• 20-12-2013, 22:28:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar telefonu alalı çok oldu ama daha yeni bir şey fark ettim.

    Rehbere girdiğimde sağ taraftaki baş harflerde K ve Y harfi yok yerine nokta çıkıyor. Rehberimde bu harflerle başlayan çok isim var. Sizce bunlar neden gözükmez

  • 23-12-2013, 15:33:31
    #2
    Cihazı sıfırladım gene düzelmedi, servis ne diyecek merak ettim
  • 23-12-2013, 15:40:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynisi bende de varmis

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 23-12-2013, 15:41:35
    #4
    KnoXviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynisi bende de varmis

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Hocam siz bir yol buldunuz mu ? Türkçe dilinde yapıyor bunu, sizce bu bir hata mı
  • 23-12-2013, 23:30:45
    #5
    FotoBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz bir yol buldunuz mu ? Türkçe dilinde yapıyor bunu, sizce bu bir hata mı
    Yazılımla ilgili bir hata olabilir.Samsungun Türkiye kanalı biraz moron...

    Benim size tavsiyem takılmayın buna.Böyle bir neden için emin olun cihazı servise götürmek istemesiniz.Cihaz servis görürse sıkıntı olur.Servislerede güvenmiyorum.Sallayın gitsin hocam.4.3 gelince düzeltrler
  • 24-12-2013, 01:38:21
    #6
    Hata değil. Listeyi kısaltmak için öyle yapılmış birşey. Basılı tutup yukarı aşşağı sürüklerseniz olmayan harflerin orada olduğunu görürsünüz.