KnoXviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynisi bende de varmis

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hocam siz bir yol buldunuz mu ? Türkçe dilinde yapıyor bunu, sizce bu bir hata mı