Sizce iyi mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce iyi mi ?
11
●
809
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
Sizce iyi mi ?
1
2
27-11-2010, 18:05:17
#1
DizayNet
Sizce nasıl ?
27-11-2010, 21:52:54
#2
SohbetKeyfi
Oranlar çok iyi türkçe sitemi?
27-11-2010, 22:01:50
#3
karahann
Üyeliği durduruldu
400 küsür gösterime 6 tık çok az..daha fazla tık alabilmek için bir çalışma yapmalısın.tık başı ücret eğer siten türkçe içerik ise kesinlikle iyi fakat yabancı içerikte ise kesinlikle kötü..
27-11-2010, 22:27:18
#4
snowfalcon
arkadaşlar 8-9 k site tık başı ücret benim 0.04 tl ye kadar düştü 177 tıka 6 dolar bile vermez oldu
gayet güzel seninki
27-11-2010, 22:42:12
#5
SzolnoK
gayet güzel görünüyor
içerik türkçe mi?
27-11-2010, 22:46:43
#6
KaoS
iyi tabi
benimkine bak birde
Gösterim Tık
1.139 1 0,09% 0,01 $ 0,01 $
28-11-2010, 12:01:39
#7
DizayNet
Hitsiz Türkçe site.
28-11-2010, 12:08:38
#8
mavikorku
idare eder fena degil..
28-11-2010, 12:35:00
#9
msezen
Buna iyi diyorsanız benimkiler feci
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler