Sizce iyi mi ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce iyi mi ?
11
●
809
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
Sizce iyi mi ?
1
2
28-11-2010, 12:39:23
#10
DizayNet
MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buna iyi diyorsanız benimkiler feci
Site tamamen hitsiz. Türkçe bir site bende oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.
28-11-2010, 17:01:14
#11
ademoooz
fena sayılmaz bence
30-11-2010, 20:20:31
#12
DeepZ
Üyeliği durduruldu
Şu sıralar adsense durumuna bakılırsa iyidir hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler