• 28-11-2010, 12:39:23
    #10
    MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna iyi diyorsanız benimkiler feci
    Site tamamen hitsiz. Türkçe bir site bende oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.
  • 28-11-2010, 17:01:14
    #11
    fena sayılmaz bence
  • 30-11-2010, 20:20:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Şu sıralar adsense durumuna bakılırsa iyidir hocam.