• 09-11-2010, 00:41:06
    #1
    Sayfa TO % 0,58

    82 tıka 2,66 dolar vermiş...


    nasıl durumu sitenin
  • 09-11-2010, 01:04:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kötü..
  • 09-11-2010, 11:52:47
    #3
    baya bi kötü hocam yerleşiminizi gözden geçirin.
  • 09-11-2010, 11:53:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kötümü ? ne kötüsü ya çokk kötüüü
  • 09-11-2010, 11:53:44
    #5
    çok kötü.. içerik ne?
  • 09-11-2010, 19:45:09
    #6
    karahann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü..

    seodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baya bi kötü hocam yerleşiminizi gözden geçirin.
    yerleşim derken...koyulabilecek yerlere koydum..
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötümü ? ne kötüsü ya çokk kötüüü
    yaa...

    Netkomik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok kötü.. içerik ne?
    forum sitesi...Eğitim üzerine...
  • 09-11-2010, 19:53:20
    #7
    Berbat diyebilirim.

    Ben o tıka en az 25$ alıyorum.
  • 09-11-2010, 19:54:29
    #8
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat diyebilirim.

    Ben o tıka en az 25$ alıyorum.
    benimki neden bu kadar kötü peki
  • 09-11-2010, 19:55:17
    #9
    heromen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki neden bu kadar kötü peki
    Filtreni güncel tutmalısın bence. İçeriğin ne ?